Deviate ocenenie Slovak Superbrands Award v kategórii drogérie putuje opäť do dm
Už po deviatykrát sa spoločnosť dm drogerie markt stala v kategórii drogérie nositeľkou ocenenia Slovak Superbrands Award, ktoré udeľuje organizácia Superbrands Slovakia najlepším obchodným spoločnostiam pôsobiacim na Slovensku a rozhodujú o ňom slovenskí spotrebitelia spolu s expertnou komisiou Brand Council.
„Veľmi sa tešíme opätovnému získaniu ocenenia Slovak Superbrands Award. Orientácia na zákazníka je pre nás veľmi dôležitá, o to viac v týchto nie práve ľahkých časoch, a preto získané ocenenie je pre nás malým poďakovaním za to, čo robíme, a zároveň veľkou výzvou, aby sme dôveru svojich zákazníkov nesklamali a pokračovali v neustálom zlepšovaní kvality ponúkaných produktov a služieb,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
Slovak Superbrands Award
Ocenenie Slovak Superbrands Award získavajú najlepšie značky a spoločnosti na základe preferencií zákazníkov a následne hodnotenia odbornej poroty už od roku 2013. Pečať kvality je tak pre firmu znakom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke v očiach zákazníkov, ako aj odbornej verejnosti.
Metodika oceňovania Superbrands v Slovenskej republike
Výber najlepších značiek sa uskutočnil vo viacerých fázach. V úvodnej fáze pracovali organizátori so zoznamom všetkých u nás existujúcich značiek. V ďalšej fáze sa jednotlivé značky filtrovali podľa obchodných výsledkov, ktoré dodáva spoločnosť Bisnode/Dun & Bradstreet. Nasledoval prieskum verejnej mienky realizovaný spoločnosťou INCOMIND, v ktorom respondenti zúžili výber najlepších značiek. V poslednej fáze vstúpili do procesu experti, členovia odbornej komisie Brand Council, ktorí vynikajú bohatými skúsenosťami v oblasti brandingu, biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu. Táto komisia hodnotí značky podľa vopred definovaných kritérií, akými sú známosť, budovanie brandu, akceptácia, inovácie a prestíž.
Superbrands sú značky, ktoré získali v danom odvetví vynikajúcu povesť. Zákazníci s týmito značkami spájajú hodnoty, aké im dávajú emočné alebo hmatateľné výhody, ktoré očakávajú a oceňujú.
O programe Superbrands Slovakia
Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii a svoje pôsobenie na Slovensku obnovil v roku 2013. Od roku 2014 sú značky vyhodnocované nielen v kategórii spotrebiteľských značiek (Consumer Superbrands), ale aj značiek v oblasti business-to-business (Business Superbrands). Zatiaľ čo prvé z nich sú verejne známe a spotrebitelia sa s nimi stretávajú deň čo deň v maloobchodnom sektore, značky business-to-business sú dôležitými hráčmi v špecializovaných odvetviach priemyslu, poľnohospodárstva a obchodu. Cieľom programu Superbrands nie je len vzdať hold najúspešnejším značkám v oblasti brandingu, ale aj uviesť do pozornosti spotrebiteľov a odbornej verejnosti mimoriadne silné značky pôsobiace na slovenskom trhu a prezentovať príklady hodné nasledovania pre tých, ktorí by sa radi rozvíjali a inšpirovali od najlepších.
Cena Superbrands Award je uznávaná ako špeciálne ocenenie v takmer 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.
Brand Council
Odborná komisia Brand Council je srdcom Superbrands Slovenská republika. Komisia zložená z profesionálov z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu hodnotí značky podľa vopred definovaných kritérií, akými sú známosť, budovanie značky, inovácie či prestíž. Rozhodnú tak o najlepších B2C obchodných značkách dostupných spotrebiteľom, ako aj o najprestížnejších značkách B2B spoločností. Odborníci Brand councilu posudzujú nominované značky udelením bodov. Značky, ktoré v jednotlivých kategóriách dostanú najvyšší počet bodov, získajú v danom roku ocenenie Superbrands.