20. 03. 2020 Orange Slovensko

Orange pomáha zvládnuť mimoriadnu situáciu špeciálnym fondom pomoci aj benefitmi pre zákazníkov

Nadácia Orange reaguje na mimoriadnu situáciu s koronavírusom zriadením špeciálneho Fondu pomoci. Prostredníctvom neho podporí organizácie a zariadenia, ktoré prispejú k riešeniu krízového stavu v dôsledku šírenia vírusu. Spoločnosť Orange Slovensko zároveň myslí na svojich zákazníkov a snaží sa im čo najviac uľahčiť život v čase, kedy je väčšina ľudí odkázaná na komunikáciu digitálnymi technológiami. Rôznymi benefitmi ich motivuje k tomu, aby zostali doma, a tak chránili seba i svojich blízkych.

Nadácia Orange sa v reakcii na udalosti posledných dní rozhodla pozastaviť plánované grantové programy a svoju pomoc zacieliť na aktuálnu situáciu spôsobenú šírením koronavírusu. Zriadila špeciálny Fond pomoci, ktorý formou otvorenej grantovej výzvy podporí organizácie a zariadenia prispievajúce k riešeniu mimoriadnej situácie na Slovensku. Nadácia pre tento účel vyčlenila 100-tisíc eur, v prípade urgentnej potreby ale tieto finančné prostriedky navýši. Do otvorenej výzvy sa môžu pridať aj iní firemní darcovia i verejnosť – či už prostredníctvom 2 %, alebo iným finančným darom. O podporu je potrebné požiadať prostredníctvom elektronického online formulára najneskôr do 23. marca 12:00, následne budú v ďalších kolách hodnotenia posudzované žiadosti prijaté do 27. marca, 2. apríla a 8. apríla 2020.

Spoločnosť Orange Slovensko myslí aj na svojich zákazníkov. Aby dokázali v mimoriadnej situácii lepšie zvládať každodenné povinnosti, ponúka všetkým svojím zákazníkom mobilných služieb možnosť bezplatnej aktivácie 10 GB na domáce použitie. Cieľom dátového balíka je uľahčiť pripojenie ľudí zo svojich domovov – operátor tak chce pomôcť ľuďom, ktorí sa ocitli v karanténe, pracujú z domu alebo tým, ktorým neočakávane vypadol pevný internet na doma. Zákazníci tiež môžu využiť dátový balík Chat, vďaka ktorému môžu neobmedzene využívať najpoužívanejšie chatovacie aplikácie, a tak v prípade hovorov či videohovorov zmierniť záťaž siete, ktorá zostane voľná pre tiesňové hovory.

Zákazníci, ktorí nie sú zvyknutí využívať dáta a uprednostňujú komunikáciu prostredníctvom SMS či MMS správ, si môžu bezplatne aktivovať balík neobmedzených SMS/MMS zadarmo. Vďaka nim môžu bezplatne posielať správy do všetkých sietí na Slovensku a zostať tak v spojení so svojimi blízkymi či priateľmi aj z bezpečia domova. Pre spríjemnenie chvíľ strávených doma sa Orange zároveň rozhodol rozšíriť zoznam televíznych staníc, ktoré svojim zákazníkom poskytuje bez ďalších poplatkov.

Ako jeden z najväčších telekomunikačných operátorov a zamestnávateľov na Slovensku prijal Orange v súvislosti s koronavírusom viaceré opatrenia. Z dôvodu minimalizácie rizika šírenia vírusu v súčasnosti 84 % zamestnancov spoločnosti Orange Slovensko, s výnimkou zamestnancov v prednej línii, pracuje vo väčšine prípadov z domu. Otváracie hodiny predajní boli skrátené a všetci zamestnanci majú k dispozícii respirátory a ďalšie ochranné pomôcky.