Tričko, ktoré pomáha deťom zo znevýhodnených komunít
Poisťovňa Generali v rámci celosvetovej iniciatívy The Human Safety Net podporuje deti zo znevýhodnených rodín prostredníctvom projektu Učenie pre život. Podporiť tieto deti na ceste za ich snami teraz môže kúpou trička Takýto ja som/Takáto ja som každý.
Poisťovňa Generali v spolupráci s Úniou materských centier podporuje už tri roky program Učenie pre život, ktorý pomáha deťom a ich rodičom zo znevýhodnených komunít. „Vďaka bezplatnému vzdelávaciemu programu pomáhame rodičom rozvíjať vedomosti a zručnosti svojich detí, podporujeme ich chuť učiť sa a hlavne získať dôveru vo vlastné schopnosti, ktorá im pomôže v budúcnosti žiť kvalitnejší a plnohodnotnejší život,“ vysvetľuje Jana Hajdu, riaditeľka marketingu a komunikácie poisťovne Generali.
Do pomoci rodinám z programu sa aktívne zapájajú dobrovoľníci spomedzi zamestnancov a obchodníkov slovenskej Generali. Podporiť tieto deti na ceste za ich snami však môže aj široká verejnosť. „Rozhodli sme sa tento projekt podporiť aj prostredníctvom originálnych tričiek s nápisom Takýto ja som v pánskej verzii a Takáto ja som v dámskej, aby sme do tohto projektu mohli zapojiť aj ľudí, ktorým budúcnosť detí zo znevýhodnených rodín taktiež nie je ľahostajná,“ hovorí Jana Hajdu.
Prečo Takýto ja som?
Nápis na tričku Takýto ja som/Takáto ja som nie je náhodný. Na vnútornej strane trička sa nachádza text, ktorý nápis na prednej strane vysvetľuje: Finančný výťažok z predaja tohto trička putoval na podporu programu Učenie pre život. Pomohol som tak deťom zo znevýhodnených rodín, aby ich sny neostali len snami. Takýto ja som!
Pri správnom vzdelávaní totiž dokáže IQ u detí do päť rokov poskočiť až o 8 bodov nahor a v ranom detstve je možné zvýšiť slovnú zásobu dieťaťa dokonca až o 600 slov. Kúpou tohto trička tak zabránite tomu, aby 49 % detí zo sociálne slabších rodín ostalo chudobnými aj v dospelosti.
Aj Marek Hamšík a Janka Kovalčíková
Kampaň podporili aj známy futbalista Marek Hamšík a obľúbená herečka Janka Kovalčíková, ktorým sa vďaka podpore ich rodičov a vhodnej výchove podarilo úspešne rozvinúť ich talent a splniť si svoje sny. Marek aj Janka spoločne nafotili kľúčový vizuál a natočili kampaňové video bez nároku na honorár. Hlavnou myšlienkou kampane je, že každý z nás má talent na niečo iné, no nie všetky deti majú rovnaké možnosti ho rozvíjať. Práve kúpou trička Takýto ja som /Takáto ja som môžete podporiť deti z projektu Učenie pre život na ich ceste za krajšou budúcnosťou.