Nová exkluzívna značka dm – no planet b
Od 15. októbra nájdete na pultoch všetkých predajní dm a v e-shope mojadm.sk novú exkluzívnu značku no planet b, ktorej zámerom je spraviť ďalší aktívny krok k ochrane klímy a životného prostredia. Táto nová exkluzívna značka dm sa zameriava na tému upcyklácie z nepoužitých vedľajších produktov vrátane tých z výroby potravín, akými sú napríklad čerešňové kvety, olivové listy, olej z čučoriedok, extrakt z vlašských orechov či baby broskyne, z ktorých vytvorila nových beauty hrdinov – kozmetické výrobky, ktoré šetria zdroje. V úvodnej fáze tak nájdete v ponuke dm 12 produktov – tekuté a tuhé šampóny na vlasy, balzamy na vlasy, sprchovacie gély, tuhé mydlá, tekuté mydlo na ruky a jeho náplň. Značka no planet b expanduje nielen na slovenský trh, ale aj na pulty úplne všetkých dm krajín.
„To, že nemáme žiadnu ďalšiu planétu ‚b‘, je nám v dm jasné už dlhé roky, a preto sa vo svojich aktivitách dlhodobo a stále viac a viac zameriavame na ekológiu a udržateľnosť, či už sa to týka našich aktivít, alebo skladby sortimentu. Preto sa tešíme každej ďalšej udržateľnej spolupráci a novým produktom v sortimente, čo reprezentuje aj naša nová exkluzívna značka no planet b,“ vysvetľuje Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
Zakladateľmi značký sú Jessie a Sebastian Wölkeovci z Nemecka, ktorí majú spoločne viac ako
20 rokov skúseností v obchode a v kozmetickom priemysle. Čo im však na ich práci v tomto priemysle najviac prekážalo, bolo plytvanie cennými zdrojmi. Z toho dôvodu sa zamerali na koncept, ktorý by pre životné prostredie niečo aktívne urobil, a teda na už existujúce dostupné ingrediencie, akými sú napríklad extrakt z vlašských orechov, kávový olej, baby broskyne, grapefruitová kôra, olivové listy či olej z čučoriedkových semien. Tieto vedľajšie produkty či zvyšky značka no planet b využíva na výrobu kozmetických výrobkov.
Pre generáciu zajtrajška
Keďže dosah klimatickej zmeny ovplyvňuje predovšetkým mladú generáciu, stala sa práve ona dôležitou súčasťou tejto značky. Do procesu tak boli hneď od začiatku zapojení aj žiaci odborného výcviku nemeckej dm, ktorí sa spolupodieľali na vypracování a rozvíjaní receptúr, dizajnu či hodnoty značky. Žiaci odborného výcviku tak nielenže prispeli svojím podielom k vývoju výrobkov, ale stali sa aj ich súčasťou – na zadnej strane obalu každého produktu sa nachádza obrázok jedného zo žiakov odborného výcviku, ktorí sa na tvorbe produktov podieľali, a to aj s osobným odkazom.