SERVICE STAR: V Telekome oceňujú kolegovia kolegov
O tom, že kolegovia v Telekome oceňujú prácu druhých svedčí, že do dvoch hodín od spustenia kampane zahlasovalo 350 kolegov, ktorí dali 1700 lajkov 850 oceneným.
„Odviedol kus kvalitnej práce s osobitým ľudským prístupom, dal mi mimoriadne cennú radu, problém vyriešil nadštandardne rýchlo a spoľahlivo. Poznáte kolegu alebo kolegyňu, o ktorých môžete niečo z toho povedať? Tak ich za to pochváľte. Stačí len jeden klik a môžete im dať najavo, že si ich prístup ceníte.“
Týmito slovami začala v júni v Telekome interná kampaň zameraná na oceňovanie výnimočného prozákazníckeho prístupu kolegov. Kolega môže oceniť kolegu bez ohľadu na pozíciu či organizačné zaradenie a udeliť mu lajk v piatich kategóriách: za radu, za rýchle vybavenie, za kvalitnú prácu, za prístup a za spoľahlivosť.
O tom, že kolegovia v Telekome oceňujú prácu druhých svedčí, že do dvoch hodín od spustenia kampane zahlasovalo 350 kolegov, ktorí dali 1700 lajkov 850 oceneným. Po šiestich týždňoch to už bolo 34 000 lajkov, čím sa potvrdilo, že ocenenie je dôležité a nemusí ho vždy dávať iba šéf.